proteas

tsakiridis tires

ena

dion astra corsa

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας στην πανελλήνια γιορτή Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Έρευνας και Καινοτομίας

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας συμμετείχε στη μεγαλύτερη πανελλήνια γιορτή Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Έρευνας και Καινοτομίας για παιδιά 6-10 ετών στη Μονή Λαζαριστών την Κυριακή 20 Μαΐου την οποία οργάνωσε η eduACT μαζί με την Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως.

Το FIRST® (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) LEGO League Jr. που για τη φετινή σχολική χρονιά 2017 – 2018 έχει τίτλο «AQUAADVENTURE», κάλεσε τα παιδιά έως 10 ετών να εξερευνήσουν ένα θέμα του πραγματικού κόσμου και συγκεκριμένα το νερό και τις χρήσεις του.

Τα παιδιά, μέσα από μια γιορτή γνώσης και ομαδικής εργασίας καλούνταν να ανακαλύψουν την υδάτινη περιπέτεια στον μοναδικό διαγωνισμό που δεν καλλιεργεί τον ανταγωνισμό.

38 συνολικά ομάδες, 200 παιδιά και πάνω από 75 προπονητές-μέντορες παρουσίασαν τις δικές τους ρομποτικές κατασκευές με το εκπαιδευτικό πακέτο Lego We Do 2.0

Το 1o Δημοτικό Σχολείο Βέροιας εκπροσώπησαν δυο διαφορετικές ομάδες 6 παιδιών και 2 προπονητών η κάθε μία από τις οποίες διακρίθηκαν με το βραβείο στην κατηγορία: Μοντέλο Κατασκευής / Προγραμματισμός.

Τα παιδιά προπονούνταν εκτός σχολικού ωραρίου με τη βοήθεια των εθελοντών προπονητών/μεντόρων και γονέων καθώς και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων που εξασφάλισαν τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό.

Οι ομάδες πραγματοποίησαν εκπαιδευτικές επισκέψεις στην πηγή Μαυρονερίου της Βέροιας αλλά και στην μονάδα Βιολογικού Καθαρισμού όπου είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κύκλο του νερού και να καταλάβουν από πού πηγάζει το νερό και που καταλήγει το βρώμικο νερό όταν φεύγει απο το σπίτι μας.

Το μοντέλο που κατασκευάστηκε με το κιτ LEGO® We Do 2.0, περιείχε δυο “εγκεφάλους”, δυο μοτέρ κίνησης, αισθητήρα κλίσης και αισθητήρα απόστασης και αναπαριστούσε μια ιδανική πόλη στην οποία το νερό μετα το τέλος της επεξεργασίας από την μονάδα βιολογικού καθαρισμού επαναχρησιμοποιείται είτε για να ποτιστούν καλλιέργειες είτε για κατασκευή λιπάσματος ή γέμισμα των υδροφόρων της πυροσβεστικής κλπ.
Στους αυτοματισμούς έδωσε ζωή ο προγραμματισμός των παιδιών με εντολές κίνησης, περιστροφής, αναγνώριση απόστασης και κλίσης αλλά και ειδοποίηση με ήχους.

Οι λύσεις τους παρουσιάστηκαν στους Reviewers/κριτές και τα παιδιά βαθμολογήθηκαν σε τρεις κατηγορίες: 1) του μοντέλου κατασκευής και προγραμματισμού, 2) της έρευνας και παρουσίασης της αφίσας και 3) της ομαδικότητας/συνεργασίας.

Οι ομάδες :

Robotech

Παπαχρυσάνθου Ανθή Μαρία
Κουσιος Αλεξανδρος
Αμβρακίδης Χρήστος - Ραφαήλ
Ζαμάνη Ειρήνη
Νικολαϊδης Κωνσταντίνος
Σαμανίδης Χρήστος

Ομάδα AquaFans / Τίτλος Πρότζεκτ: «Η περιπέτεια του νερού στη Βέροια»

Βαφείδου Μελίνα
Καλέσμητου Τριανταφυλλιά
Μαργαρίτης Μαργαρίτης
Ντάμτσιος Κωνσταντίνος
Σιουραντάνης Γιώργος
Πεντεφούντας Γιώργος

dyslexia centers

sidiropoulos

meimaridis

studio 69