koupidou alina

proteas ban3

novart veria

dion motors

Το 3ο Γυμνάσιο Νάουσας στην Βουλή

Tο τριήμερο 18 – 20 Νοεμβρίου 2017, 50 μαθητές της Β΄ τάξης του 3ου Γυμνασίου Νάουσας μαζί με το Διευθυντή του σχολείου Νίκο Κύρου και τους καθηγητές Πέτρο Παρίση και Αθηνά Κουτσογιάννη συμμετείχαν στην εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα, μετά από πρόσκληση του Ιδρύματος της Βουλής και έγκριση από τη Διεύθυνση ΔΕ Ημαθίας. Αρχικά είχαν δηλώσει συμμετοχή 51 μαθητές, όμως τελικά συμμετείχαν 50, λόγω ασθενειών κ.λ.π.

"Η εκδρομή ξεκίνησε νωρίς το πρωί, το Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017 από το Ηρώο της Νάουσας, μετά από έλεγχο του λεωφορείου από άνδρες του τμήματος Τροχαίας Νάουσας. Το ταξίδι μας μέχρι την Αθήνα διήρκησε περίπου 9 ώρες, διότι ανά 2 ώρες περίπου υπήρχαν στάσεις για φαγητό, ξεκούραση κ.λ.π. Τελικά φθάσαμε το μεσημέρι στη Βουλή όπου οι υπάλληλοι μας ενημέρωσαν για την ιστορία του κτηρίου, για τη λειτουργία του κοινοβουλίου και στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στην έκθεση που είναι αφιερωμένη στον πρώτο κυβερνήτη της Ελλάδας, τον Ιωάννη Καποδίστρια. Στο τέλος επισκεφθήκαμε την αίθουσα συνεδριάσεων, όπου οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να καθίσουν στα έδρανα των βουλευτών και να ενημερωθούν σχετικά με τις ψηφοφορίες, τα πολιτικά κόμματα κ.λ.π. Αφού κάναμε μια βόλτα στο Σύνταγμα, στην οδό Ηρώδου του Αττικού, το Ζάππειο και το Παναθηναϊκό στάδιο, κατόπιν πήγαμε στο ξενοδοχείο μας στη Γλυφάδα, όπου δειπνήσαμε και διανυκτερεύσαμε.

Την Κυριακή το πρωί επισκεφθήκαμε το Μουσείο παιχνιδιών Μπενάκη, στο Φλοίσβο Φαλήρου, όπου ξεναγηθήκαμε σε μια μεγάλη έκθεση με παιχνίδια όλων των εποχών. Στο πρόγραμμά μας ήταν να επισκεφθούμε το Θωρηκτό Αβέρωφ, το οποίο βρίσκονταν απέναντι από το Μουσείο. Όμως το θωρηκτό παρέτεινε την παραμονή του στη Θεσσαλονίκη και έτσι στον ίδιο χρόνο και στην ίδια περιοχή κρίναμε σκόπιμο να επισκεφθούμε το καινούργιο Μουσείο Παιχνιδιών.
Κατόπιν πήγαμε στην Αθήνα, όπου ανεβήκαμε στον λόφο της Ακρόπολης των Αθηνών. Εκεί θαυμάσαμε τον Παρθενώνα και τα άλλα μνημεία και ξεναγηθήκαμε από την κ. Α. Κουτσογιάννη. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το νέο Μουσείο της Ακρόπολης, όπου ξεναγηθήκαμε από δύο ξεναγούς στα μάρμαρα του Παρθενώνα και τα άλλα γλυπτά. Μετά το Μουσείο επισκεφθήκαμε το Πλανητάριο του Ευγενίδιου Ιδρύματος, όπου παρακολουθήσαμε μια ενδιαφέρουσα προβολή σχετική με το Βόρειο Σέλας. Η ημέρα έκλεισε με δείπνο και διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο μας.
Τη Δευτέρα το πρωί επισκεφθήκαμε το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών. Εκεί παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα «Περί ανέμων και υδάτων» με προβολές και πειράματα σχετικά με την Μετεωρολογία και την Αστρονομία. Τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο πρόγραμμα, να υποβάλλουν ερωτήσεις και στο τέλος να παρατηρήσουν με τηλεσκόπιο τον ήλιο.

Τελικά στις 13.00 πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Φθάσαμε στη Νάουσα περίπου στις 9.30 το βράδυ, γεμάτοι με πολύτιμες γνώσεις, περισσότερες εμπειρίες και προπάντων πανέμορφες αναμνήσεις" αναφέρει η ανακοίνωση του Σχολείου.

Επίσκεψη στο ΕΕΕΕΚ

Τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017 και στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, το 15μελές μαθητικό Συμβούλιο του 3ου Γυμνασίου Νάουσας μαζί με τον Διευθυντή Νίκο Κύρου και την υποδιευθύντρια Σαλώμη Μπουνόβα επισκέφθηκε το ΕΕΕΕΚ Νάουσας. Κατά τη διάρκεια της εν λόγω επίσκεψης, έλαβε χώρα βιωματική παρέμβαση με τίτλο «Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι». Εν συντομία, οι συστάσεις έγιναν με λεκτικό και μη τρόπο, ώστε να ενεργοποιηθούν οι μαθητές.

Στη συνέχεια και έπειτα από το διαχωρισμό τους σε υποομάδες, παράχθηκαν 4 αυτοσχέδιες ιστορίες, που στηρίχθηκαν σε τυχαίες λέξεις των μαθητών (2 λέξεις ανά μαθητή).
Από τις ιστορίες αυτές προέκυψαν σημαντικά διδάγματα, τα οποία συνοψίζονται ως εξής:
1. Όλα τα πράγματα πρέπει να γίνονται με τη σειρά και
2. να εμπλουτίζονται από διαφορετικές σκέψεις.
3. Έτσι, ακόμη και η πιο συνηθισμένη μέρα μπορεί με τη δύναμη της φαντασίας να καταστεί εντελώς ξεχωριστή.
4. Συμπληρώνοντας το 1ο δίδαγμα, είναι ωφέλιμο να απολαμβάνουμε το παρόν, χωρίς βιασύνη και φόβο για το μέλλον.
Όλα τα παραπάνω προέκυψαν από την αυθόρμητη ανταλλαγή ιδεών και τη συνεργασία όλων των μαθητών, με παράλληλη αποφυγή οποιασδήποτε εκπαιδευτικής καθοδήγησης. Μάλιστα, εξαιτίας της θετικής εντύπωσης που αποκόμισαν οι μαθητές προέκυψε η επιθυμία επανάληψης τέτοιου είδους συναντήσεων στο μέλλον και η περαιτέρω συνεργασία των δύο σχολείων.

dyslexia centers veria

kyriazis

sidiropoulos

studio 69