koupidou alina

proteas ban33

novart veria

dion motors

Το Δημοτικό Κουλούρας σε τεχνική ημερίδα για τη διαχείριση των εγκεκριμένων σχεδίων Erasmus+

Στην Τεχνική Ημερίδα για τη διαχείριση των εγκεκριμένων σχεδίων με θέμα «Διαχείριση και Παρακολούθηση Σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων μεταξύ Σχολείων 2017-2019, τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης» του Προγράμματος Erasmus+ η οποία έγινε στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Αθηναΐδα», στο Βοτανικό, στην Αθήνα, την Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017,συμμετείχε το Δημοτικό σχολείο Κουλούρας ως δικαιούχος του νέου εγκεκριμένου προγράμματος με τίτλο “Money matters”.

Την ημερίδα παρακολούθησαν ο Διευθυντής και νόμιμος εκπρόσωπος του σχολείου στο πρόγραμμα, κος Δημήτρης Κατσαβός καθώς και η υπεύθυνη επικοινωνίας του προγράμματος, κα Παλασίδου Αναστασία.

Η ημερίδα διοργανώθηκε από το Ι.Κ.Υ. (‘Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών) και σύμφωνα με τους ομιλητές, κατέγραψε, κατά τη φετινή χρονιά, ρεκόρ συμμετοχών. Στόχος της ημερίδας ήταν να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες στα προγράμματα Erasmus+ σχετικά με τις διαδικασίες έναρξης, υλοποίησης και ολοκλήρωσης των προγραμμάτων αυτών.

Την ενημέρωση ανέλαβαν οι υπεύθυνες συντονίστριες των προγραμμάτων Σχολικών Συμπράξεων του Ι.Κ.Υ. κυρία Ξαρχουλάκου, Πατούχα και Αδαμοπούλου οι οποίες εξήγησαν με κάθε λεπτομέρεια τα βήματα, τις υποχρεώσεις, τις προτεραιότητες, τους κινδύνους της υλοποίησης αυτών των προγραμμάτων με ενθουσιασμό και βαθειά γνώση του αντικειμένου τους. Χαιρετισμό απηύθυνε και ο Προϊστάμενος Ειδικών Προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών, κος Φώτιος Αθανασόπουλος.

Οι εκπρόσωποι του σχολείου Κουλούρας είχαν την ευκαιρία στο περιθώριο της ημερίδας να συζητήσουν διεξοδικά για την πορεία του σχολείου και την προστιθέμενη αξία που έχει λάβει μέσα από τη συμμετοχή του στο τρίτο κατά σειρά ευρωπαϊκό πρόγραμμα (1Comenius, 2 Erasmus+) εξασφαλίζοντας την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια των ανθρώπων της Εθνικής Μονάδας, του Ι.Κ.Υ. Οπλισμένοι με πρόσθετες γνώσεις και προπαντός με μια συσσωρευμένη πλέον, εμπειρία, αποτέλεσμα σκληρής και μεθοδικής δουλειάς που τους οδήγησε σε επιτυχημένες προηγούμενες συμμετοχές , επέστρεψαν από την Αθήνα έτοιμοι να ξεκινήσουν το πρόγραμμα “Money matters” με μεγάλη διάθεση, κέφι και ενθουσιασμό για το καλό του σχολείου, των μαθητών, των εκπαιδευτικών, της τοπικής κοινωνίας.

Δράσεις 

Ένα αφιέρωμα στην Ημέρα της Αποταμίευσης που ταυτίστηκε με την επίσημη έναρξη των δραστηριοτήτων μας και εμπλοκής των μαθητών και εκπαιδευτικών σ’ αυτές, στα πλαίσια του προγράμματος “Money matters” του Erasmus+ , έλαβε πανηγυρικό χαρακτήρα, και το σύνολο των μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου προγραμμάτισε και υλοποίησε μια σειρά δραστηριοτήτων στα παραπάνω θεματικά πλαίσια.

Έτσι, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών και τη συμμετοχή των μαθητών:

Ξεκίνησαν με το παιχνίδι του Χαμένου Κουμπαρά, σύμφωνα με το οποίο και ακολουθώντας βήμα προς βήμα το σχεδιάγραμμα-χάρτη και τις οδηγίες έφτασαν στο σημείο εύρεσής του.

Παρουσιάστηκαν τα 8 καλύτερα logos που σχεδιάστηκαν για να μας εκπροσωπήσουν, ως σχολείο, στον τελικό διαγωνισμό που θα λάβει χώρα με τη συμμετοχή και των άλλων logos των άλλων ευρωπαίων εταίρων. Στη συνέχεια το σύνολο των μαθητών του σχολείου ψήφισαν και διάλεξαν το καλύτερο.

Έγινε παρουσίαση κατασκευής παζλ, κατασκευάσαμε διάφορα παζλ σχετικά με το θέμα και με βάση την ηλικιακή διαφοροποίηση των παιδιών και στη συνέχεια έπαιξαν με αυτά.

Οι μαθητές όλων των τάξεων, με την εποπτεία και βοήθεια των δασκάλων τους κατασκεύασαν με φαντασία και ευρηματικότητα διάφορους κουμπαράδες, μιλώντας, ταυτόχρονα, για την αξία της αποταμίευσης.

Διαβάστηκαν και ακούστηκαν διάφορα παραμύθια (Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας, Η τσεπούλα και ο κουμπαράκος, Οι πιο ωραίοι θησαυροί ...) αναδεικνύοντας το πόσο σημαντικά είναι η διαχείριση των αναγκών μας και ο σωστός ατομικός και οικογενειακός προγραμματισμός.

Έγινε παραγωγή λόγου, συντάχθηκαν σύντομα κείμενα για την αποταμίευση από τους μαθητές της Ε΄τάξης.

Κατασκευάστηκαν σελιδοδείκτες με εικόνες και μηνύματα στηριγμένα στην ιδέα: Αν κάθε μέρα ... σε λίγα χρόνια .

Έπαιξαν με τους σελιδοδείκτες το παιχνίδι του ζευγαρώματος σύμφωνα με το οποίο συνέθεταν την αρχική φράση με τη συμπληρωματική φράση της που έδινε ένα ολοκληρωμένο νόημα και μήνυμα δημιουργώντας την μπροστά και πίσω πλευρά κάθε σελιδοδείκτη.

Ζωγράφισαν πλήθος θεμάτων σχετικών με τα χρήματα , με κυρίαρχη τη μορφή του Σκρουτζ.

Ασχολήθηκαν με πολλές εκπαιδευτικές δραστηριότητες (κρυπτόλεξα, λαβύρινθος, εντοπισμός διαφορών σε όμοιες εικόνες κ.λ.π.).

Συνέλεξαν και έγραψαν παροιμίες και γνωμικά σχετικά με την αποταμίευση και το χρήμα, έλυσαν αινίγματα.

Γνώρισαν τα χαρτονομίσματα και τα κέρματα του Ευρώ.

Μέσα σε ένα κλίμα παιδαγωγικό και απελευθερωτικό (υπό την έννοια που του προσδίδει ο Πάουλο Φρέϊρε: την καλλιέργεια στο παιδί της αγάπης για το σχολείο), παρήγορο και ελπιδοφόρο για το τι εμπειρίες, γνώσεις και στιγμές ξεχωριστές μας επιφυλάσσει η ενασχόληση με το πρόγραμμα “Money matters” με τις πολλές δράσεις, δραστηριότητες και επισκέψεις που προγραμματίζονται και άλλες που έχουν ήδη δρομολογηθεί, ολοκληρώθηκε η «τελετή έναρξης» της συμμετοχής στο πρόγραμμα Erasmus+.

dyslexia centers veria

kyriazis

sidiropoulos

studio 69