Mediatel: Η κορυφαία εταιρεία Call Center στην Ελλάδα

Τώρα η επικοινωνία με τους πελάτες γίνεται εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια και υπευθυνότητα χάρη στις πρωτοποριακές υπηρεσίες Call Center της Mediatel .

Εδώ και 20 χρόνια, η Mediatel πρωτοστατεί στην αγορά, κερδίζοντας όλο και μεγαλύτερο κοινό, καθώς παρέχει μία σειρά από κορυφαίες και αξιόπιστες υπηρεσίες που διευρύνουν τις δυνατότητες κάθε επιχείρησης.

Εξυπηρέτηση πελατών, Έρευνες Ικανοποίησης, Παροχή πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου, Προώθηση υπηρεσιών και επικαιροποίηση στοιχείων πελατολογίου, είναι μόλις μερικές από τις δυνατότητες που παρέχει η Mediatel στους συνεργάτες της, ενώ ταυτόχρονα, το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας, διενεργεί ετησίως περισσότερες από 20.000.000 τηλεφωνικές επικοινωνίες με πελάτες όχι μόνο στα ελληνικά, αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες όπως Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά.

Ετσι καλύπτει ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων και υπηρεσιών και επιπλέον, η συνεχής λειτουργία του Call Center της Mediatel δίνει τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα.

Για το λόγο αυτό, εδώ και 20 χρόνια η Mediatel είναι σταθερά πρώτη στις προτιμήσεις πελατών από πολλούς διαφορετικούς κλάδους, όπως τηλεπικοινωνίες, Ενέργεια, Ψυχαγωγία, Διασκέδαση, Τουρισμός, Φαρμακοβιομηχανίες και λιανικό εμπόριο, δίνοντας στην εταιρεία ένα ευρύ φάσμα εμπειριών με άρτια καταρτισμένο προσωπικό που μπορεί να δώσει άμεση και αποτελεσματική λύση σε επιχειρήσεις κάθε τομέα.

Το μυστικό της επιτυχίας της Mediatel είναι οι υπάλληλοι της, που με τον κατάλληλο προγραμματισμό και οργάνωση, καθώς και την συνεχώς ανανεώσιμη εκπαίδευση τους, αποτελούν την απόλυτη ομάδα εξυπηρέτησης για κάθε επιχείρηση.

Οι υπηρεσίες Call Center της Mediatel περιλαμβάνουν:

ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

  • Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Τεχνική Υποστήριξη

  • Πληροφορίες τηλεφωνικού Καταλόγου

ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

  • Ενημέρωση

  • Έρευνες Ικανοποίησης / Επίλυση Παραπόνων

  • Προωθητικές Ενέργειες

  • Back office Services

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ

  • Καταχώρηση / Ενημέρωση στοιχείων συμβολαίων

  • Επεξεργασία / ολοκλήρωση αιτημάτων

  • Διαχείριση φαξ / e-mails πελατών

ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • Διοικητική υποστήριξη & επίβλεψη έργου από ομάδα της Mediatel

  • Διοικητική υποστήριξη & επίβλεψη έργου από ομάδα του πελάτη

  • Διοικητική υποστήριξη & επίβλεψη έργου από ομάδα του πελάτη & της Mediatel