tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

Ιστοσεμινάρια για εκπαιδευτικούς ΠΕ70 με θέμα την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Γεώργιος Μακαρατζής σε συνεργασία με τον Διευθυντή του 3ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας Μιλτιάδη Τσουλή (ΠΕ70)  και τον εκπαιδευτικό του 1ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας Γρηγόρη Ίτσκο (ΠΕ70) διοργάνωσαν και υλοποίησαν τρία ιστοσεμινάρια (webminars) με θέμα «Χρήση και παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών συστημάτων εξ αποστάσεως διδασκαλίας».

 

Τα ιστοσεμινάρια πραγματοποιήθηκαν με τη μέθοδο της τηλεδιάσκεψης από την Τρίτη 7  έως την Παρασκευή 10 Απριλίου 2020 με τη συμμετοχή περίπου εκατό (100) εκπαιδευτικών ΠΕ70 (Δασκάλων) των σχολικών μονάδων Βέροιας, Αγίας Βαρβάρας, Βεργίνας-Παλατιτσίων, Διαβατού – Μέσης, Τριποτάμου- Ράχης,  Ριζωμάτων-Δασκίου-Σφηκιάς και Σταυρού.

Σκοπός των ιστοσεμιναρίων ήταν η απόκτηση ή η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, ώστε να είναι ικανοί/ες να χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική τάξη (eClass) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και την πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης  Webex meeting λαμβάνοντας υπόψη τη Διδακτική και την Παιδαγωγική.

Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν για: (1) τη διαδικασία εγγραφής στις πλατφόρμες Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕξΑΕ) (2) την αξιοποίηση των εργαλείων της κάθε πλατφόρμας (3) τη διαδικασία δημιουργίας ψηφιακών μαθημάτων (4) τα εργαλεία επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης (5) τον σκοπό της ΕξΑΕ (6) το μεικτό μοντέλο της ΕξΑΕ (6) τους παράγοντες μιας καλής ΕξΑΕ (7) τη διδακτική μεθοδολογία δημιουργίας ψηφιακών μαθημάτων (8) τις βασικές αρχές της ΕξΑΕ (9) τον ρόλο του/της εκπαιδευτικού στην ΕξΑΕ και (10) την παιδαγωγική προσέγγιση της ΕξΑΕ.

Συνοψίζοντας, μέσα από τα ιστοσεμινάρια οι εκπαιδευτικοί αντιλήφθηκαν ότι σκοπός της ΕξΑΕ είναι η προώθηση της κοινωνικής παρουσίας των παιδιών, η οποία διευκολύνεται με την αυτονομία στον χρόνο, τον τόπο και τον ρυθμό μελέτης και υποστηρίζεται με την αλληλεπίδραση, την επικοινωνία και την ανατροφοδότηση.

Επίσης, έγινε αντιληπτό ότι η σχεδίαση και υλοποίηση δραστηριοτήτων αποσκοπούν αποκλειστικά στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων και την ικανοποίηση των αναγκών των μαθητών και μαθητριών.

Ακόμη, κατανόησαν ότι η τεχνολογία  εμπλουτίζει και καθιστά περισσότερο αποτελεσματική την ΕξΑΕ ως προς την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση και δεν αποτελεί αυτοσκοπό της ΕξΑΕ.

Τέλος, αναδείχθηκε η ανάγκη των εκπαιδευτικών τόσο για την απόκτηση γνώσεων όσο και για την καλλιέργεια ικανοτήτων, στάσεων και αντιλήψεων για την ΕξΑΕ.

Για περισσότερες πληροφορίες και σχετικό επιμορφωτικό υλικό μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών ΠΕ70  https://makaratzis.sites.sch.gr/epimorfosi/?p=455.

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69