tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

Βιωματικό 40ωρο Βιωματικό Σεμινάριο από το ΚΕΣΥΠ

Το ΚΕΣΥΠ Βέροιας, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και της Προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας Π. Ε. Ημαθίας «Πρόσβαση», πραγματοποίησε βιωματικό σεμινάριο 40 ωρών, που απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς, με θέμα «Διαχείριση και εμψύχωση ομάδας στο πλαίσιο εφαρμογής προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας».

Αναπτύχθηκαν τα παρακάτω θέματα:

«Ο εκπαιδευτικός ως εμψυχωτής και η τάξη ως ομάδα», από τη: Χριστίνα Τσολάκη (Εκπ/κο Ε. Υ. «Πρόσβασης»), την Φανή Μπασιούρη (Ψυχολόγο στην «Πρόσβαση»), τη Σοφία Γεωργίου (Κοινωνιολόγο της «Πρόσβασης»), και την Σεβαστή Γεωργιάδου (Κοινωνική Λειτουργός της «Πρόσβασης»).

«Το Ψυχόδραμα ως εργαλείο σε σχολικά προγράμματα», από την Έφη Τσαπαροπούλου (Ψυχολόγο Υπεύθυνη κέντρου για κακοποιημένες γυναίκες Δήμου Βέροιας).

«Βιωματικές Ασκήσεις Ψυχοδράματος», από την Ειρήνη Αναγνώστου (Ψυχολόγο Αν. Δ/ντρια ΚΕΔΔΥ)

«Διαχείριση της φωνής και στάση του σώματος του εκπαιδευτικού», από την Ελένη Αναγνώστου (Μουσικό – Υψίφωνο – εκπαιδευτικό πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης).

«Ασκήσεις ελέγχου – αντιμετώπισης Άγχους», από τη Μάρα Φωτιάδου (Ψυχολόγο Δ/νση Α΄θμιας Εκπ/σης Ημαθίας).

«Η αποτελεσματική ηγεσία στις ομάδες προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας», από τον Ανδρέα Κοτρίδη Εκπαιδευτικό Msc Οργάνωση και Διοίκηση Εκπαίδευσης - Εκπαιδευτής ενηλίκων.

«Διαχείριση κρίσεων στην ομάδα» και «Εκπόνηση προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας», από τα στελέχη του ΣΣΝ, της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων Β/θμιας εκπ/σης και του ΚΕΣΥΠ Ημαθίας.

Μέρος του σεμιναρίου υλοποιήθηκε στο χώρο του 1ου Γυμνασίου Βέροιας σε συνεργασία με τον Δ/ντή του, Νικηφόρου Κατράνα.

Φωτογραφία: Η Έφη Τσαπαροπούλου αναπτύσσει τις βασικές αρχές του Ψυχοδράματος, καθώς και τρόπους εφαρμογής του από εκπαιδευτικούς ως εργαλείο στα πλαίσια του Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Στόχος του Ψυχοδράματος είναι να απελευθερώσει την έμφυτη τάση του ατόμου να δρα δημιουργικά και αυθόρμητα, καθώς και να ενισχύσει την έμφυτη δημιουργικότητα και τον αυθορμητισμό του ατόμου, που αποτελούν τα θεμέλια της αλλαγής τρόπου σκέψης - ζωής.

Φωτογραφία: Η Ελένη Αναγνώστου, Μουσικός – Υψίφωνος – εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μιλά για τη διαχείριση της φωνής και τη στάση του σώματος του εκπαιδευτικού για να μπορεί να ασκεί αποτελεσματικότερα το έργο του

Φωτογραφία: Στο πλαίσιο του σεμιναρίου, υλοποιώντας πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας και με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Χοχλιούρου Θεοδώρας, και του Υπευθύνου του ΚΕΣΥΠ Βέροιας Παραστατίδη Κων/νου, οι εκπαιδευτικοί έστησαν γραμμή παραγωγής και παρασκεύασαν σοκολατάκια.

Φωτογραφία: Με τα οικονομικά της όλης επιχείρησης ασχολήθηκε η ομάδα «οικονομικών» υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού Κοτρίδη Ανδρέα.

Φωτογραφία: Η ομάδα του «Δημιουργικού» με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Βαφειάδου Χρύσα, μελετά τρόπο προβολής του προϊόντος και τελικά παράγει ένα μικρό διαφημιστικό spot.

Φωτογραφία: Όλοι συμβάλουν στην προσπάθεια και τα σοκολατάκια τοποθετούνται σε μικρά σακουλάκια και δένονται με κορδέλα. Ο Δ/ντής της Β/θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Φλιτούρης Ευθύμιος μαζί με την Διευθύντρια του Γυμνασίου Πλατέως Λούκα Μαριάνα επί το έργον.

Φωτογραφία: Ομάδα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο σεμινάριο

Φωτογραφία: Ομάδα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο σεμινάριο

 

 

 

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69