Απορροφητικότητα χωρίς αποτέλεσμα

kathetos sxedio

Του Σάββα Γαβριηλίδη

Κύριε διευθυντά ,σας αποστέλλω παλαιότερη ανάρτησή μου (πριν (4) τέσσερα χρόνια ), με την προσθήκη: Πότε αποφασίστηκε η μη κατασκευή του προβλεπόμενου ημιτελούς στη θέση του κόμβου Μακροχωρίου κολυμβητηρίου; Πότε αποφασίστηκε ο διαμελισμός και διάλυση του Κ.Ε.Γ.Ε. , θυσία στην κατασκευή του κόμβου Μακροχωρίου; Πότε αποφασίστηκε η αφ' υψηλού θέαση του Αθλητικού Κέντρου Ε.Α.Κ.; Πόσες φορές πρέπει η Κάθετος να περάσει πάνω από τις ίδιες Σιδηροδρομικές Γραμμές; και την Κεντρική Αρδευτική Διώρυγα;

ΠΕΡΙ ΚΑΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΩΝ .

Η Είσοδος της Βέροιας είναι ήδη διαμορφωμένη για να υποδεχτεί την κατάληξη της χάραξης .! (Θέση Α) .

Η Εγνατία οδός στο κρίσιμο τμήμα , από κόμβο Βέροιας έως Κουλούρα και πιο πέρα είναι κατασκευασμένη εν ΕΠΙΧΩΜΑΤΙ , ικανού ύψους , ως γνωστόν .
Ανισόπεδη σύνδεση , με άνω ή κάτω διάβαση της υπερυψωμένης και ήδη υφισταμένης Εγνατίας ,παραπέμπει ευθέως σε μη λύση . (Οικονομικό κόστος δυσθεώρητο , τεχνική λύση τύπου Γένοβας .)

Επαναλαμβάνω ότι η κάθετός μας δεν μπορεί ως προς τα χρηματοδοτικά να είναι εκτός των σχεδιασμών της ΕΓΝΑΤΙΑΣ Α.Ε. και ως προς τα γεωμετρικά και λοιπά χαρακτηριστικά να υπόκειται στους όρους και περιορισμούς της Εγνατίας .

Ας μην ξεχνάμε ότι ο αρχικός σχεδιασμός της Καθέτου (από την Περιφέρεια ) προέβλεπε ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ οδό με τα σχετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά .

Αναζητώντας το μείζον (παράπλευρες παράλληλες κ.τ.λ. ) , ενισχύουμε την επιχειρηματολογία όσων θέλουν την ματαίωση υλοποίησης του δρόμου .

Προφανώς δεν είναι γνωστό ή σκόπιμα αποκρύπτεται ότι ανισόπεδοι κόμβοι κάθε πέντε χιλιόμετρα (π.χ. στην Μέση , Θέση Β , πρόταση Περιφέρειας) δεν κατασκευάζονται σε αυτοκινητόδρομους όπως η Εγνατία .Πέραν αυτού φαντάζεστε μια άνω ή κάτω διάβαση της κατασκευασμένης Εγνατίας .!!

Η Κάθετος (όχι παράλληλος) στην Εγνατία οδός Βέροιας-Νάουσας-Σκύδρας δεν είναι ενταγμένη στις εννέα (9) κάθετους που μελετά και κατασκευάζει η ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. και είναι το μεγαλύτερο μεγάλο έργο στον Νομό μας που όταν ολοκληρωθεί θα κοστίζει σε σημερινές τιμές πάνω από (200) διακόσια εκατομμύρια ευρώ .Καλά είναι να λάβουμε σοβαρά υπόψη ότι οι πόροι του ΠΕΠ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να σηκώσουν την χρηματοδότηση ενός τέτοιου έργου και κάποιοι με χαρά θα έβλεπαν την ματαίωσή του . Θα παρακαλούσα να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στον χάρτη και στην μόνη υλοποιήσιμη χάραξη που προτείνω .

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΒΕΡΟΙΑΣ – ΝΑΟΥΣΑΣ – ΣΚΥΔΡΑΣ ''
ΚΑΘΕ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΞ (6) ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ .
Η ΒΕΡΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ (ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΜΕΓΑΡΑ, ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΑ ΑΥΡΙΟ , ΚΛΠ. ).

Υ.Γ. Κάτι μου λέει ότι με τούτα και με τάλλα ο δρόμος θα σταματήσει έξω από την Πατρίδα , στην είσοδο των εγκαταστάσεων Αρβανιτίδη .!
Και κάτι αναιδές ως προς την ευθυκρισία των αξιολογητών . Από τις «άριστες» επιλογές τους κόλλησε ο δρόμος και βρίσκεται εκεί που ξέρουμε.