Ροδάκινο: Οι Ρώσοι ακόμα σκέφτονται… ελληνικά

nova rus

Μπορεί φέτος να έλειπε το προϊόν καθεαυτό όμως η ρωσική αγορά, σε ό,τι αφορά το ροδάκινο, ακόμα σκέφτεται... ελληνικά! Έτσι και φέτος, παρά τις αντιξοότητες, η παρουσία του ελληνικού ροδάκινου στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων «World Food Moscow 2014» ήταν εντυπωσιακή. Το περίπτερο «Think Peach», στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης ροδάκινου σε τρίτες χώρες (Ρωσία, Ουκρανία, Νορβηγία)» κέντρισε το ενδιαφέρον εκατοντάδων εμπορικών επισκεπτών της έκθεσης.

Το πρόγραμμα είναι τριετούς διάρκειας, με την ΑΕΣ ΑΛΜΜΕ ΑΕ να αποτελεί τον επικεφαλής εταίρο της Ένωσης Νομικών Προσώπων που αποτελείται από τους: ΑΕΣ ΑΛΜΜΕ ΑΕ, ΑΣ ΑΜΜΟΥ «ΑΛΙΑΚΜΩΝ», ΑΣ ΜΕΣΗΣ, ΑΣ ΜΕΛΙΚΗΣ, ΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ, ΑΣΟΠ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ, ΑΣΕΠΟΠ ΝΑΟΥΣΑΣ και ΑΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ «Η ΔΗΜΗΤΡΑ».

Παράλληλα, η ειδική εκδήλωση – press conference – που διοργανώθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Μόσχας ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αφού σε αυτή συμμετείχαν περισσότεροι από πενήντα ρώσοι δημοσιογράφοι και παράγοντες της αγοράς. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο εμπορικός ακόλουθος της Ελληνικής Πρεσβείας στη Μόσχα κος Ηλίας Θανασάς, ενώ τον γενικό συντονισμό είχε ο γνωστός ειδησεογραφικός ανταποκριτής κος Θανάσης Αυγερινός. Παρουσιάστηκε η παραγωγική δυναμική των συνεταιρισμών που μετέχουν στο πρόγραμμα και οι εξαγωγικές τους δυνατότητες, όμως το ενδιαφέρον εστιάστηκε στις συνέπειες του ρωσικού εμπάργκο.
Και από τις δύο πλευρές, ελληνική και ρωσική, εκφράστηκε η επιθυμία να επανέλθει η ομαλότητα στις εμπορικές συναλλαγές και, όπως πολύ εύστοχα ευχήθηκε ο κος Θανασάς, «στην επόμενη έκθεση να είμαστε πάλι εδώ, αλλά να έχουμε μαζί και τα προϊόντα μας»!

Στο τέλος της εκδήλωσης προβλήθηκε δεκάλεπτο ρεπορτάζ που μεταδόθηκε στο ρωσικό τηλεοπτικό δίκτυο Russia24, το οποίο αριθμεί δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές. Ένα ρεπορτάζ αποτέλεσμα της πρόσφατης φιλοξενίας Ρώσων δημοσιογράφων στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια της οποίας ξεναγήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία, γνώρισαν από κοντά τη διαδικασία παραγωγής – τυποποίησης - μεταποίησης του ελληνικού ροδάκινου, και διαφήμισαν το προϊόν μας στη ρωσική αγορά με ένα εξαιρετικό αφιέρωμα.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ ( www.youtube.com/watch?v=fdZejUtU66E )

Την οργάνωση και εποπτεία όλων των παραπάνω ενεργειών είχε η εταιρεία NOVACERT που ως εκτελεστικός οργανισμός του προγράμματος αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τις δράσεις προώθησης πετυχαίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα για την προβολή και προώθηση του Ροδάκινου στη Ρωσία.